29 Mart 2013 Cuma

Çok Ciddi Sorunlarım Var!

Büyütmemek lazım. Bence herkesin en az benim kadar ciddi sorunları var. Benim bu aralardaki en ciddi sorunum zamanı programlayamamak!!!

Hayatım boyunca hiç psikoloğa gitmedim. Hem nasıl birşey olduğunu merak ettiğimden hem de belki "doktor, haydi bul derdime bir çare" demek için gidebilirim.


En ağır eleştiriyi hep kendime saklayanlardanım bende. Şuan da 27 yaşında evli barklı, meslek sahibi biri olarak zamanımı bir türlü planlayamıyorum. Ya yapmak istediklerim çok ya da zamanım az bilemiyorum ama bu durumdan şikayetçiyim "a dostlar!"

Akşam yatmadan bir sonraki gün; "onu yapıcam, bunu yapıcam, onu kesin yapıcam, onu şu saatte bunu bu saatte" diye gayet kafamda tasarlıyorum aslında her birşeyi. Amma velakin sabah oluyor. Ben istediğim saatte uyanamıyorum, saçma sapan şeylere haddinden fazla vakit ayırıyorum ve saat bir bakıyorum akşam 6 olmuş!

İşte hooppp bu yüzden ama inanın bana sırf bu yüzden mutsuz oluyorum ben. Tüm motivasyonum düşüyor, karaları bağlayıp oturuyorum ondan sonra "ben ne halt edeceğim" diye!

Benimle aynı dertten muzdarip çok insan olduğunu hissediyorum. Ama çözüm bulanlar var ise aranızda nolur ama nolur aynısından bana da!

Yaşam koçu denen şeye inanmazdım ama sanırım beni her dakika dürten birine ihtiyacım var. "Hadi kalk, çok uyudun, hadi kalk artık bırak kitabı yazını yaz, hadi kalk yemeğini yap, hadi kalk dışarı çık" yani böyle zaman kurucu bir robot olsa yanımda ve bana her yaptığım herşey için belli bir zaman verse. Zaman dolduğunda da diğer yapacağım işe yönelmemi sağlasa... Çok mu şey istiyorum? Ya da çok mu saçma? 

"""Ayh anlatabildim mi acabaaaa?""" 

Gülenleriniz var şuan biliyorum bunları okurken. Ama benim de ciddi problemim bunlar. Ve size abartmıyorum sırf bu salak saçma "zaman kullanamama" hastalığım yüzünden birçok şeyi erteliyor ve birçok şeyden vazgeçmek zorunda kalıyorum. 

Sizce bu bir psikolojik rahatsızlık mı? :)

Veya metropolde yaşayan her çalışan insanın başına gelebilecek lanetli bir olay mı?

"Acaba biri bağa büyü mü yaptı?"

 Millet kocasından boşansın, evinin bereketi kalmasın, tez zamanda gebersin diye büyü yapıyor bildiğim kadarı ile böyle bir büyü türüne hiç rastlamamıştım. 

Olabilir mi? Neden olmasın?

İşte böyleyim son günlerde... Kendime kızıyorum, kendime bağırıyorum, kendime soru soruyorum, sonra cevap veriyorum, verdiğim cevaba daha da çok sinirlenip küçük bir kasabaya yerleşme hayalini kuruyorum. Falan filan...

Çok ciddi problemlerim var çoook... Çok çalışmam lazım çoookkk...

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...