12 Mart 2013 Salı

Düğün Hikayem "Gelinliğim"

Eveeett sıra geldi gelinliğe ;) Ben gelinliğimi straplez istemedim hiç bir zaman da öyle bir gelinlik hayali kurmadım. Straplez gelinliklere oldum olası alt tarafı ne kadar güzel olursa olsun bir antipatim var ne yazık ki... Bana gelinliğin ağırlığını, asaletini ve özelliğini yansıtmıyor gibi geliyor. 


Benim hayalimi süsleyen modeller ise prenseslerin gelinlikleriydi... Uzun duvaklı, dantel detaylı ve sade... Uzun bir araştırma sonucunda 2008 yılında Danimarka Prensi Joachim ile evlenerek Prenses ünvanını alan Maria Agatha Odile Cavallier'in muhteşem gelinliğinde karar kıldım! Gelinlik klasik Fransız asaletini yansıtıyordu... Benim de aradığım tam olarak böyle birşeydi...

 
Bu özel gelinliğin tasarımcıları Arasa Morelli, David Arasa ve Claudio Morelli... 19. yy'dan esinlenen gelinlik Calais dantelleriyle hafif çiçek desenleri işlenmiş şahane bir tasarımdı. Ve ben tek kelime ile bu gelinliği gördüğümde işte buuuu! diyerek çığlık attım diyebilirim.


Ve gezdiğim tüm gelinlikçilere modeli gösterdiğimde hepsinden "waouwww" diye bir tepki aldım. Herkes çok doğru ve asil bir model olduğunda hem fikirdi. Veee bende modeli sadece eteklerimdeki danteli istemeyerek ve düğmeli olan arka kısmını ipli yaparak gelinliğimi ilan ettim!


Bu arada gelinlik ile birlikte incili bir taç ve inci takılar kullanmayı tercih ettim. Ayrıca gelinlik ayakkabılarım da pudra renkliydi ;) Çiçeğimde de yine pudra renkler hakimdi... Ve upuzun bir duvak!


Ben daha önce söylemiştim ya; arkadaş konusunda kıtlık yaşayan bir düğün sahibi olarak kişisel resimlerim oldukça az... Yani öyle elimdeki buketi çeken, ayakkabılarımı çeken benim o an heyecandan aklıma gelmeyen detayları bana hatırlatacak pek bir kimse yoktu etrafımda... En yakın arkadaşımın çektiği bazı kareler var ama o da benden daha heyecanlı olduğu için saçma sapan elimiz ayağımızda dolandık bütün gün :)

Hea damatlık derseniz! :) Bu damatların nedir bu silik hali yaw yazık! Kemal'in damatlığı "Damat Tween" bu kadar basit. Gidip bir damatlık alıp olayları biten erkekler sizin anlatacak bir damatlık hikayeniz olmadığı için üzgünüm ;))

Bundan sonraki post muhteşem düğün mekanımla ilgili ;)

 Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...