4 Mart 2013 Pazartesi

Diyetin 3. Günü!

Müjde! 3 kilo gitmiş! Bu Dukan diyetini bu yüzden çok seviyorum. Bugün 3. gün ve 3 kilo gitmiş. Tabii bunun kilo olmadığını biliyorum, vücuttaki ödemi atıyoruz ilk aşamada. Bu 5 günlük şoklamanın nedeni de bu zaten... Sonrasında her hafta 1 kilo diyor Dukan!

En zor gün 1. gün oluyor. Sonrasında tüm negatifliklere alışıyorsunuz. Ağzınızdaki garip otumsu tada, açlığa, sürekli et ve süt ürünleri ile beslenmeye... :)


Tabii ben daha önce de demiştim nur topu gibi kronik gastrit hastalığına sahibim. O yüzden benim için daha zor olabiliyor. Ben bu zamanları yaşamamak adına sabahları iki dilim ekmek, bazen iki domates, zeytin veya gün içinde bir muz gibi kaçamaklar yapıyorum. Ama %99 protein yediğim için bugün sabah tartıdaki eksi 3 kiloyu görünce aşağıdaki ibreyi öpesim geldi :)

Haftasonuna pek yakışmayan dramatik ve traji komik kahvaltım :( 
Ye, ye, ye bitiremedim :)


Akşam yemeğimiz;
Chef Kemal'in enfes köfte ve nugget'ları ile süslendi... Biraz yanıktı ama o bile bal kaymak geliyor :)


Aralarda birşey yemiyorum. Yulaf kepeğini pek yiyemiyorum. Bol su ve başka birşey yok ne yazık ki :)

Dukan kitabında diyet ile birlikte her gün yarım saat yürüyüş veriyor. O yüzden akşamlar Kemal'le 1 saatlik bir maratonumuz oluyor... 

Kemal'e gelince o da 3 kilodan fazla vermiş. Anlayacağınız keşke hep bu hızla gitsek de yaza kadar sopa gibi olsak :) Yani herşey yolunda şimdilik... Benle birlik gaza gelenler varsa bana yazsınlar. Hep birlikte deneyimlerimizi paylaşa paylaşa kurtulalım bu kilolalardan. 

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...