27 Eylül 2012 Perşembe

Duygu Karmaşası Beter Ama Bunlar Harika!


Beter Böcek! Beter Böcek! Beter Böcek! Direk aklıma bu geldi! Şuanda bunu “Beter Gözde” olarak değiştirebiliriz J İki gündür her türlü duyguyu bir arada yaşıyorum. Bu aralar üzerimdeki strese ve içimden gitmek bilmeyen sıkıntıya bir anlam veremiyorum.

Sürekli bir tedirginlik, sürekli bir heyecan, sürekli bir stres… Sanki birçok şey yapmam gerekiyormuş da hiç bir şey yapamıyormuşum gibi… Suçluluk duygusu gibi… Bir şeylere geç kalmışım gibi… Depresyona mı giriyorum nedir anlamadım…

Her neyse… Bugün yaptığım bir iş görüşmesinin olumlu sonucu doğrultusunda kendimi şuan bomba gibi hissediyorum.

İnsan yeni kararlar alma sürecinde hep zorlanır. Yeni bir eve geçerken, yeni bir işe başlarken, evlenirken, boşanırken, yahu yeni bir okula başlarken bile içinde kimseye çaktırmasan da heyecan ile birlikte küçük bir korku da oluşur. Bu korkunun adı da şuana kadar ki düzenimi bozduğum için pişman olursam ne halt ederim korkusudur... Sanırım benim içimdekilerin özeti de bu diyebiliriz.

Neyse tüm bu içimdeki kaosları bir kenara bırakıp bir karar verdim artık haydi hayırlısı demek dışında bir şey denemez noktasındayım J Ve hayatımın her döneminde yaptığım gibi en sıkıldığım en karmaşık olduğum anlarda yanına gittiğim tek kişi annemin yanına koştum. Hayatımda tanıdığım en iyi dost, en iyi kardeş, en iyi abla, en en en en en ve de ennnn iyi annedir… Yüzünü görmek bile tüm negatif hücrelerden arındırır beynimi…

Sonrasında da kafam dağılsın diye teyzeme ziyarete geldik. Teyzem bize Amerika’ya göndereceği marifetlerinden bazılarını gösterdi… Bende açıkçası bayıldım.


El emeği olan her şeye sonsuz bir saygım vardır hep söylerim. O yüzden yaratıcılığın ve el emeğinin bir arada olduğu bu şahaneler çok hoşuma gitti…



Bileklikler, kolyeler, saç bantları vs… Hepsi tek tek akıl ve el işinin ortak çalışması…


Bunlarda harika her renk mevcut yün çoraplar... Kış soğukları için çok şirin değiller mi?

Teyzemin salonundaki yemek masası da yine ayrı güzeldir zaten. Bu sefer sizinle de paylaşmak istedim. Masanın üstüne tüm ailenin en güzel resimlerini dizmiş ve onların üzerlerine de masanın boyutuna göre şeffaf muşamba kestirmiş. Kocaman bir resim çerçevesi gibi görünüyor.


 Ailedeki küçük büyük herkesin eski ve yeni hallerini bir arada görmek insanın bir zaman yolculuğuna çıkmasını sağlıyor.  Ayrıca albüm karıştırmaktan sıkılanlar ve birçok resmi koymak için yer bulamayanlar için güzel bir fikir olabilir diye de düşünüyorum…

Bu güzel ve benzersiz tasarım harikalarını çok beğendiyeseniz ve bende isterim diyorsanız tanesi 10 Tl'dir bilginize... İlginen olursa benimle irtibata geçebilirler J

Herkese haftanın son gününde sonsuz huzur ve güzel bir haftasonu diliyorum J

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...