13 Kasım 2012 Salı

Sezonun En Yeni Trendleri!

Yeni sezona girmişken sağda solda neler var, neler moda, neler revaçta, herkes ne giyiyor, ne sürüyor bilmek isteyenler için minik bir tur yaptıracağım şimdi...


Veee başlıyoruuuzzzz...



Bath & Body Works, parizyen hayatın “joie de vivre”ini (Yaşama Sevinci) size getiren, ikon şehirden ilham almış From Paris, With Love serisinde yer alan üç çekici koku ile sizleri Işıklar Şehri’ne götürüyor.


Sonbahar ve kış benim mevsimim. Markaların bu sezondaki romantik koleksiyonlarına bayıldım. Bunlardan biri olan Park’s by Park Bravo Kasım ayında sonbaharı kıyafetlerinize taşıyor. Sonbaharın havasını “büyülü bahçe” koleksiyonunun en romantik parçalarıyla ruhunuza yansıtıyor. 



Altın sarısı saatler oldukça moda... Ben bu Essence'in Swarovski taşlarla süslü saatine bittim! Sizde buna benzer bir şey bu sezonda mutlaka edinmelisiniz...



Sonbaharın rengi bu sezonda da yine mor! Sephora'nın mor koleksiyonuna mutlaka göz atmalısınız...




Aldığım duyumlar böyle... Bir de BB fondötenler var ki herkese bir tane lazım... Hem kapatıcı, hem nemlendirici, hem de güneşin zararlı etkilerinden koruyucu bir içeriği var. Ben Flormar olanını kaptım bile ;)


Şimdilik bu kadar!

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...