20 Kasım 2012 Salı

Kitap Fuarında Olan Biten!

Hep düzenli yazmak isterken bir türlü düzene sokamamak biraz sıkıntı yaratsa da çok yakın bir zamanda her zamankinden çok daha fazla sizlerle birlikte olacağım inşallah ;)


Benim için geçen hafta sanırım güneş tutulması Merkür'ün bitmek bilmeyen geri gitme merasimi yüzünden oldukça gergin ve sıkıntılı geçti diyebilirim. Ama yeni kararlar alma sürecinde ise oldukça iyi yol kat ettim sanırım. Bunların her detayını ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım;)

Şimdi gelelim hafta sonu neler oldu bölümüne... Cuma günü hasta hasta evde 2.80 boyunca yattım... Ama Nutella'lı ekmekle kendimi ödüllendirerek bir çalıştım ki işteki halimden daha verimliydim diyebilirim. Ne ateş  ne de üşüme bana engel olamadı ;)


Cumartesi günü için en çok ama en çok dikkat çekmek istediğim aktivite kitap fuarına gitmem! Toplamda 15 kitap, bir ton magnet, aksesuar alarak sanırım tarihimin en büyük kitap fuarı vurgunuydu diyebilirim...


Hepsini de indirimden hepsini de tek tek severek aldığım için ekstra mutlu oldum. Çünkü son senelerde gittiğimde bu kadar tatmin olamıyordum ve zorlamadan birkaç kitap alıp çıkıyordum... Bu sene tatmin duygum tavan yaptı diyebilirim ;)


15 kitap sonrası bakmadan gidemeyeceğim 3 stand vardı... Penguen, Leman ve tabii ki Uykusuz !!!

Hepsi de birbirinden güzeldi... Amma velakin Uykusuz ve Leman beni benden aldı... Magnetler, tepsiler, takvimler, saatler ne varsa toparladım diyebilirim ;)



Gönül adamı bir de bana imzaladığı tepsim ile birlikte böyle poz verdi ;) İlk gün olmasına rağmen oldukça eğlenceli bir kalabalık vardı içeride...


Sonunda torbalar dolusu kitap ve ıvır zıvırla oradan ayrılırken bir zafer kazanmış kadar mutluydum, o kadar diyebilirim ;)

Kısacası gidilesi görülesi ve gezilesi bir fuar... Öğrencilere ücretsiz, diğer türlü giriş 5 TL.

Öğrenciyseniz hafta içi çalışıyorsanız hafta sonu için muhteşem bir terapi gezisi olarak da düşünebilirsiniz bence ;)

İşte böyle gençler ve kendini genç hissedenler...

Sizlere daha oldulu bittili postlarla yakın zamanda birlikte olacağım... Fuara gidenler varsa aranızda olan bitenleri bana da yazın. Belki bu hafta sonu ikinci vurguna gidebilirim, hiiiççç belli olmaz...

Şimdilik Esen Kalın ;)


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...