30 Kasım 2012 Cuma

İçimde Kelebekler Uçuşuyor!

Her son yeni bir başlangıçtır derler ya aha işte tam o noktadayım... Pazartesi'den itibaren full time olarak devam ettiğim işime freelance olarak devam edeceğim... Nasıl oluyor ki derseniz eğer bugüne kadar uzun bir süre bu şekilde ilerliyordum ki artık full time bir iş zamanı diyerek başladım... Ama bloglarıma ayıramadığım vakit ve diğer etkenlerden dolayı bu kararımı tekrar gözden geçirerek hooppp yine evcil work hayatıma geri dönüyorum ;)


Aynı işime freelance olarak devam edebileceğim kesinleştiği günden bu yana 32 diş dolaşıyorum etrafta... Bugün de o sonun başlangıç günlerinden biri işte.

Sabah ki duygu tanımlamam: İçimde bir sevinç yumağı var ve tüm vücudumu dolanıyor, değdiği yerde kelebekler filan uçuşuyor! Tanımlamaya gellllll! :)

Eh Pazartesi Aralık'ın 3'ü olmasından mütevellit de biraz duygularım kendilerini abartmış olabilir kabul ediyorum :)


Her şey bir yana da dün akşam en yakın arkadaşımın erkek bir bebişi olacağını öğrendim. O da bizde deli bir sevinç yarattı... Darısı senin de başına laflarını duymak biraz rahatsız edici olsa da onların adına çok ama çok sevindim :)


İyi haberlerin etrafımda dolandığı bugünlerde tek kötü olan şeyin de en kısa zamanda ayağa kalkmasını diliyorum... İçimde bir yerlerde bu kadar sevincin yanında garip bir burukluk var... O da yukarıdakinin izniyle iyi olsun başka bir şey istemiyorum!

Neyse hüzünleri kenara atıp pozitif oluyoruz, çünkü bugün Cumaaaaaaaaaa ;)

Go and come ;)

Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...