12 Kasım 2012 Pazartesi

Doğum Günü Hediye Listemi İlan Ediyorum!

Belki avcumu yalarım, belki de on ikiden vururum belli mi olur? Bugüne kadar tüm doğum günlerimde son derece cool takıldım. Aman efendim ne gerek vardı, yooo asla hediye istemem sesinizi duymak sizi görmek yeter... vb. bir çok replikle nice doğum günleri geçirdim. Bu sefer de böyle olsun idare edin bakalım:)


Ayrıca bana hediye almak isteyip de ne alacağına bir türlü karar veremeyen niceleri için de faydalı bir bilgilendirme çalışması olarak da görebiliriz bu duyuruyu ;)

Neyse efendim, bu kadar laf ebeliği yaptın doğum günün ne zaman ki senin derseniz, tarih tam olarak 3 Aralık! Annem beni soğuk bir kış günü sabah 10:00'da başlayıp akşamüstü saat 17:00'de sona eren sancılı bir doğum sonrasında fırlatmış...

Şimdi bu koskoca 27'ye girecek olan bendenizin sadece sizi düşünerek yaptığım araştırmalar ve çalışmalar sonucuna bağlı olarak çıkarttığım liste şudur;

  • I Pad listemin en başındaydı fakat benim sabırsız kocam hediyesini bir ay önceden verdiği ve hediye olarak I Pad'i seçtiği için çok minnettarım kendisine :)
  • Bunun dışında geriye kalan bir I Phone 5 en olmadı 4'de olabilir :P ( yüzsüzlüğümün tavan yaptığı noktadayım, ya tutarsa kısmı burası :) )
  • H&M - Mango - Zara - Marks & Spencer'daki tunik, çanta ( gri - lacivert veya siyah), aksesuar, vb. herşey olabilir. Oralardan çöp getirseniz kabulümdür :)
  • Sonra bana bu doğum günümde hediye alın ya da almayın ( mütevazılığıma engel olamıyorum yine ) sizden istediğim tek şey bana doğum günü kartı veya magneti alın... Çok güzelleri var :)
  • Bana istediğiniz kadar kırtasiye malzemesi alabilirsiniz. Bana bir kırtasiye de satın alabilirsiniz, bayılırım... Boş zamanlarımda gidip kırtasiye gezen biri olarak kalem, ajanda, ilginç postitler hepsine razıyım :)
  • Parfüm olarak ise  Victoria Secret'ın özellikle yeni koleksiyonundaki tüm kokuları bana hediye edebilirsiniz. Hea derseniz ben Hollywood yıldızlarının kokularından almak isterim o zaman Sarah Jessica Parker'ın kendi adını taşıdığı parfümünü rica edeyim lütfen...
  • "Yok sana birşey, yeni evlisin, evine alalım" diyorsanız da size benim için Englih Home'dan ne isterseniz alın derim, başka da birşey demem. 
Sanırım bu kadar tüyo size yeter de artar bile... Hala karar veremiyorsanız o zaman bana kocaman bir öpücük verirsiniz ödeşiriz ;)

Geçenlerde Facebook sayfamda da yazmıştım. Benim şımarıklığım pasta üzerine dondurma yemek kadar masum aslında ;)

Adios Amigos







Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...