10 Nisan 2013 Çarşamba

Görmeliyim, Yapmalıyım, Gitmeliyim!

Bu fotoğrafları görünce ben bunların hepsini görmeliyim, yapmalıyım ve gitmeliyim kelimeleri uçuştu aklımda... Hem bu güneşli güne yarışır bir post olsun diye hem de siz de benim gibi harekete geçin diye alın size şapşahane fotoğraflar....

Kuzey Carolina'da harika bir yer... Bak, bak, bak, huzur bul!


 Ve işte en sevdiğim halkın yaşadığı yer: Meksika...


 Güney Afrika'nın harika renkli evleri... Böyle bir yerde yaşasam yemişim bahar yorgunluğunu :)


 Bu giysili kazlarda yüzümü güldürdüler. Yerimmm!


Bu fotoğraf ise hayattan zevk almanın nasıl da güzel birşey olduğunu hatırlattı bana. Tabii önce suyun üzerine bir salıncak yapacak kadar enerjik olmak lazım :)


Doğanın renklerine aşığım. Kırmızı siyah kurbağa...


Böyle bir banyom olsun başka da birşey istemiyorum!
 Sadece bana özel, benim!


Yunanistan'ın güzel adalarında bir koy... Tek kelime ile muhteşem...


Ve bu aralar papağan alma sevdamı perçinleyen şirin mor papağan!


 Doğanın renklerine bir örnek daha... Rengarenk çekirge...


 Ve bir gün mutfağımın yerleri aynen böyle olacak!


Yükseklikten az biraz tırsarım ama denemeye değer bence ;)


Ve yine Yunanistan'ın renkli evleri...

 
Endonezya'daki bir sahil... Deniz yıldızlarına aşık oldum!


 Ve günün elbisesi... Sönmüş balonlardan oluşan bir tasarım. Bence yaratıcılıksa maksat, işte bu derim!
On numara!


Gününüz, haftanız hatta tüm hayatınız bu renkli fotoğraflar gibi rengarenk olsun.

Heppp ama heppp!
Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...