1 Nisan 2013 Pazartesi

1 Nisan ve Şakaları...!

Ve günlerden bugün Pazartesi, haftanın başı... Aynı zamanda Nisan 1 ayın başı... Aynı zamanda sokağımdaki ağaçların yeşerdiğini gördüğüm harika bir bahar günü...

Tüm bunlarla beraber birde bugün 1 Nisan şakacıların günü... :)


Tarihçesini biraz araştırdım. Aslında çokta gülünebilecek bir tarihi olmayan bu enteresan ve ilginç günü ilkokulda yaptığımız şakalarla hatırlıyorum.:)

Sadece bizmiydik bilmiyorum ama her 1 Nisan günü okulda sınıfları değiştirir ve öğretmenlerimizi şaşırtmayı umardık :) Ve bundan da inanılmaz eğlenirdik... Ve erkekler kız tuvaletine girip kapıları açar ve şakaaaaaaaaa diye bağırırlardı.... Çocukluk işte :)

1 Nisan'a dair aklımda kalan tek çarpıcı anımın bu olmasına da üzüldüm şuan! :)


Bugüne kadar beni doğru düzgün, yaratıcı ve eşşek şakası olmayan bir şakayla şakalayan bir tanıdığım olamadı ne yazık ki...

Ararlar, "ayh şu, bu çok hasta çabuk gel" gidersin "1 Nisannnnnnnnnnnnnnn" hey allahım... İş yerinde, "Gözde, 1 dakika bakar mısın? gidersin " 1 Nisannnnnnnnnnnnn" hea ama bir keresinde patronum "işten kovuldun" diye şakalamıştı beni hatırlıyorum... O çok eğlenmişti ama nedense ben "her şakanın altında bir ciddiyet var mı?" diye düşünmekten o gün hiç gülememiştim ne yazık ki :)

Yani öyle çok yaratıcı bir çevrem olmamak ile birlikte bu yazıyı burada bu şekilde ifşa etmek de ne kadar doğru oldu şimdi bilemedim. Acaba bu durumu kullanmak isteyen zehir gibi zekaya sahip yaratıcı şakacı arkadaşlarım var mıdır???:) 

Beni bir morartsınlar ister misiniz??? :)

Bende size bir şaka yapacaktım, vazgeçtim :)

İyi şakalanmalar, neşeli günler ve süper bir hafta diliyorum!

Kötü amaçlı şakacızörlere dikkat!

Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...