10 Nisan 2013 Çarşamba

Geçen 10 Günüm...

Bahar yorgunluğu neymiş ben bu aralar tam olarak yaşıyorum diyebilirim. Geçen sene düğün telaşından baharmış, yorgunlukmuş, tembellikmiş pek anlamadım ama bu bahar her türlü rehavetin içinde olduğumdan dibine kadar bahar yorgunuyum ben!

Sabah kafam yastıktan kalkmaz, akşam yatmak bilmez, bütün gün kıvrılacak bir köşe bulsam da iki kestirsem diye kıvranmalar, sürekli iş erteleme, "amaannnn onu da yarın yaparım" diyerek hiç yapamama halleri vs.
Ama artık yani bugün bir silkelendim bir silkelendim. Böyle denizden çıkmış köpek misali ağzım burnum bile silkelendi :) Kendime geldim! Ve günlerden Nisan 10, Gözde hoppala yavrum hoppala!


Bir de dün uzun zamandır beklediğim süper haberi almamın da büyük etkisi oldu diyebilirim. Süper haberi daha sonra sizlere söyleyeceğim. Olay tamamen gerçekleştiğinde yani ;) Geçen günlerde ne yaptığım ile ilgili uzun zamandır bir post yazmadığımı düşündüm ve hooppp instagram fotoğraflarımı ayıklıyıverdim ve işte size geçen 10 günde olan bitenler ;)

Tembelliğimden gittiğim yerlerde bile fotoğraf çektiremediğim için kapalı mekan, daha çok ev ortamı olmasına dikkatlerizi çekerim :)

Geçen hafta, haftaya Nesfit Ballı Bademli'yi deneyerek başladım. Bu tip mısır gevreklerini hiçbir zaman sevemedim. Ama ballı ve bademliye bayıldım diyebilirim.

Sevimli kasesi için de ayrıca çoook teşekkürler Nesfit :)


Arada deniz kenarına gidip vücudumdaki oksijeni arttırarak üzerimdeki ölü toprağını atayım dedim. Ama nafile ;)

 Sevgili kocacım sırf enerjim yükselsin diye bana aşk kokan çikolatalar getirdi ;)

Diyorum ya sırf enerjim yükselsin diye yapmadığım şey kalmadı... Starbucks'daki favorim çikolatalı frappuccino...


 Annem yine bize harika haftasonu kahvaltıları hazırladı... Sen istediğin kadar diyet yap bu güzelliklere kim hayır diyebilir ki?


Ve sezonun ilk dondurmasını da geçen hafta Magnum Mini ile açmış bulunuyorum :)


Yine annem ve yine harika lezzetlerden bir demet...

 

Arada gözüm gönlüm açılsın diye Pinterest manyaklığı yaptım...




Haftasonu hele ki Cumartesi öyle gezdim ki günün sonunda yorgunluk atmak için çikolatalı purom ve lattem bana sonsuz huzuru bahşettiler :)


İşte böyle... Tüm bu terapi seansları bugün etkisini gösterdi. Veeee şuan bomba gibiyim :) Bunda güneşin etkisi de yok değil!

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...