19 Aralık 2012 Çarşamba

Merve Hasman'ın Karelerinden "Pantene ile Konuşan Saçlar Sergisi!"

Dün akşam yine çok ama çok özel bir geceydi...  
 
Pantene’in 20.yılında, Pantene Kadınları Tuba Büyüküstün, Burcu Kara, Hande Subaşı ve Özge Özberk ile birlikte Ayşe Kucuroğlu, Başak Fransez, Bennu Gerede, Bilgün Dereli, Defne Samyeli ve Ezo Sunal gibi güçlü isimler objektif karşısına geçti. Fotoğraf Sanatçısı Merve Hasman’ın objektifinde ölümsüzleşen karelerden oluşan“Pantene ile Konuşan Saçlar” sergisi, 18 Aralık Salı akşamı yani dün akşam Süzer Plaza'daki EKAV Sanat Merkezi’nde gerçekleşti.


Merve Hasman’ın “Ben güçlüyüm, ben başarılıyım, ben mutluyum, ben benim” diyen güçlü kadınların konuşan saçlarını objektifine yansıttığı sergi açılışı, İstanbul cemiyet hayatından çok sayıda seçkin davetliyi de biraraya getirdi yine.

Reklamlarda oynayanların yanı sıra diğer davetliler de şıklıkları ile göz dolduruyorlardı diyebilirim. Özellikle Tuğba Büyüküstün'ün eteği ve Burcu Kara'nın zarafeti beni benden aldı!

Bennu Gerede, oğlu ile katıldığı gecede farklı tarzı ile yine benim favorilerimdendi...


Saçlarını özgürce savuran kadınların portreleri kadınların özgürlüğünü ve ne kadar güçlü olduklarını anımsattı bana... Bana göre bir şampuan, kadın ve saç denklemini anlatan en güzel karelerdi bunlar...

Tabii ki ben yine en sevdiklerimi ihmal etmedim. Tuğba Büyüküstün ve eşi Onur Saylak çok şekerlerdi...


Tuğba'nın bana özel verdiği bu poz ise beni çok mutlu etti :)

Özge Özberk ve Burcu Kara ise o kadar güler yüzlüydüler ki tekrar tekrar sevdim onları... Arkada Hande Subaşı'da poz verenlerden :)


Ve size serginin en güzel kareleri...

Ayşe Kucuroğlu


Bennu Gerede


Burcu Kara


Defne Samyeli


Hande Subaşı


Özge Özberk


Tuğba Büyüküstün


Merve Hasman


Merve Hasman'ın bu güzel kareleri ile ilgili söylediklerine gelince;
“Her kadının saçlarını savurmak için çok sebebi var. Sen bu duygularla dans ederken saçların da sana eşlik edecektir. Şimdi sağlıkla ışıldayan saçları savurma zamanı” diyor ve şöyle devam ediyor:
“Sergimin adı “Pantene ileKonuşan Saçlar”..Adından da anlaşılacağı gibi bu sergide sadece saçlar konuşuyor. Gücünü saçından alan kadınlar, kendilerini saçlarıyla ifade edebiliyorlar. Ben de konuşan saçları objektifime yansıtarak kadınlar için saçlarının ne kadar önemli olduğunu vurgulamak istedim. Fotoğraf çekimleri sırasında saçların gücünü ve mükemmel görünümünü korumak için hafif, güçlü ve kolay şekil alan saçlar içinPanteneAquaLight Serisi’ni kullandık.Saçlarda doğal ve sağlıklı bir görünüm yaratarakmükemmel kareler oluşturmamı sağladı” diyor...


Kısacası yine çok güzel ve eğlenceli bir geceydi... Kadın olarak böyle bir sergide bulunmak benim için gurur vericiydi...

Emeği geçen herkese teşekkürler...

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...