31 Aralık 2012 Pazartesi

2012'den Öğrendiklerim, 2013'den Beklediklerim...

Koskoca bir yılı daha geride bırakıyoruz... 2012 benim için her duyguyu bir arada yaşadığım garip bir seneydi...


Hastalık, ölüm, düğün, yeni bir hayat, heyecan, sevinç, burukluk ve en önemlisi sevgi...


Bu sene ne kadar çok sevildiğimi anladım, ne kadar çok sevdiğimi, ne kadar çok korktuğumu, ne kadar çok heyecanlandığımı, ne kadar çok sevindiğimi, ne kadar çok bağırabildiğimi, ne kadar çok yapabildiğimi, ne kadar çok yapamadığımı, ne kadar çok hayır diyebildiğimi, ne kadar çok evet diyebildiğimi, ne kadar çok başarılı olduğumu, ne kadar çok başarısız olduğumu, ne kadar çok güldüğümü, ne kadar çok ağladığımı, ne kadar çok oynadığımı, ne kadar çok becerikli olduğumu, ne kadar çok beceriksiz olduğumu, ne kadar çok sevinebildiğimi, ne kadar çok üzülebildiğimi ve ne kadar çok yalan söyleyebildiğimi, ne kadar çok yalan söyeleyemediğimi anladım...


Ben bu sene "Ne Kadar Çok" olduğumu öğrendim. 

Bu sene ben Çok ama Çok büyüdüm. Çok ama Çok şey öğrendim. Çok ama Çok zorlandım. Çok ama Çok sevindim. Çok ama Çok sevildim.

Çok ama Çok özledim. 


Ama sonuçta Çok ama Çok güzel bir ömre Çok ama Çok güzel bir adım attım...


Çok şey öğrendiğim, çok şey yaşadığım ve çok şeyi geride bıraktığım bir seneydi 2012... Farkındalıklarımın arttığı ve 30'lu yaşlarımın ayak seslerini duymaya başladığım tatlı ve sert bir olgunluk dönemiydi 2012...


2013'den beklentilerimi ise böyle bir öbek halinde yazdım bugün... Yine en çokların en güzel şekilde  yaşandığı bir yıl olsun... Yeni dostlar, yeni heyecanlar, yeni başarılar, yeni adımlar atalım yine....


Ama yanı başımızda hep sevdiklerimiz, vazgeçemediklerimiz olsun...

En uzak olanı en yakın, en yakın olanı ise daha da yakın yapalım bu sene...

Tüm fesatlıklardan kurtulup pozitif bir ışık saçalım gökyüzüne...

Herşey ama herşey 2012'nin götürdükleri kadarı ile kalsın... 2013'de kimin kalbi nerede mutlu atacaksa orda olsun. Kimi severse onunla birlikte, neyi isterse önünde bitiversin...


Benim dileklerim 2013 için bunlar... 

2012 tüm güzel, acı, tatlı ve heyecanları ile geride kaldı. Hayatımın altın harflerle yazılı olduğu bir yıl olarak hemde...

Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...