11 Aralık 2012 Salı

Neler Olmuş, Neler?

Son günlerdeki sebepsiz yere olan telaşımın ve sanki hiçbir yere yetişemiyormuşum gibi hissetmemin nedenini bugün anladım! Meğer yine Merkür benim alanıma girmiş, cirit atıyor! Bugünden 31 Aralık'a kadar Merkür'cük Yay burcunda ilerleyecekmiş... Ne Merkür'müş demekten aynı sizin gibi bende kendimi alamıyorum ne yazık ki!


Bu aralar gün başlıyor ve bitiyor... 24 saat bana yetmiyor. Yapmak istediklerimin yarısını ancak yapabiliyorum gün içinde. Böyle giderse yetersizlik iç güdüsü ile bunalıma giricem. Ama işte tüm bunların nedeni Merkür'müş. Meğer Merkür'ün Yay burcundaki hareketi yüzünden hissediyormuşum böyle. Birçok şeyi yapmak istemek ama yetişememekten şikayetçi olmak!

Annem'e göre "yoğunluk iyidir iyidir." Ama benim düzensiz giden olaylar, paldur küldür ortaya çıkan işler ve kafamda olmasını istediklerimin olmaması yüzünden yaşadığım gerginlik kendimi nedense iyi hissetmeme neden olmuyor!

Şikayet, şikayet, şikayet! Şikayeti kesip normal moduma geri dönüyorum....

Geçtiğimiz günler böylesine şikayet ile dolu geçti. Ama işte bana göre hiçbirşey ama bir araya getirince birçok şey yapmış olduğumu görmek de ayrıca mutlu ediyor insanı.

Misafiri çok seven insanlar olarak biz yine misafir ağırladık...

 
Evden çıkamama rekoru bendedir kimselere kaptırmam haberiniz olsun :) Kemal Bey bu duruma gıcık olsalar da yapacak birşey yok!


Almak, almak ve de almak duygusu içimden gittiği gün benim öldüğüm gündür diyebilirim. Yine kendime Paşabahçe'den bir hediye aldım :)


Süper üçlü olarak annem, ben ve Kemal olarak güzel bir akşam geçirdik. Kahve falları bakıldı, muhtelif dedikodular yapıldı ve haftasonu terapisi tamamlandı :)


Üzerimdeki lacivert etkiyi arttıracak bir fonda buldum kendime.. Oh ki ne oh!


Gezerkene gezerkene The Body Shop'un mağazasının önündeki bu sevimli standa bayıldım. İhitiyacın yoksa da aldırtır kendine baktırtır türden...


 Ve bugün... Yine bir hediye kutusu ile kargocu amca kapımda beliriverdi... Morhipo'nun paketlerinin güzelliği dillere destan zaten. 


Bir de içini açtığımda giymekten asla bıkmayacağım, 70 yaşında bile geldiğimde en cart rengini gerine gerine giyebileceğim Converse'lerim çıktı!


Teşekkür ederim Kemallll...:) Ama bence yeterli diyebiliriz, ne dersin ? :)

Ve az sonra hazırlanmam gereken yer ise bu akşam İstinye Park'taki P&G Daveti... Türkiye'deki 25. yılını kutlayan P&G evi misafirlerini ağırlayacak. Bende size oradan bakalım ne haberler getireceğim... Şimdi hazırlanma vakti artık yavaş yavaş...


Herkese süper bir hafta diliyorum ;) Merkür'ü de fazla kafaya takmamak lazım bence... 
Sizce de öyle değil mi? :)

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...