8 Aralık 2012 Cumartesi

Hediyeler...

"Doğum günün gelmiş geçmiş, o kadar bas bas bağırdın şunu alın bunu alın diye, ne aldılar sana?" diyenlere yazıyorum bu postu :)


Öncelikle isteklerimin %70'ine kavuştuğum için yine de kendimi çok şanslı hissediyorum :)

Bana 1 ay önceden hediyemi veren kocam bildiğiniz üzere I Pad'i kucağıma atmıştı :) "İstiyorum da istiyorummmm"  diye tutturduğumdan mıdır yoksa gerçekten beni sevindirmek için midir bilemiyorum ama beni çok bahtiyar etti diyebilirim :)


En büyük vurgun ise annemden geldi :) 


Tunikler, hırkalar, panço ve doğum günü akşamı hediye ettiği lezzetli pastası üzerindeki magnet ile birçok hedefimi aynı anda tutturdu! Annem benimmmm:)


Eşimin ailesi ise benim küçüklüğümden beri en çok sevdiğim şeyi yaparak "sen bunu al, ne istersen kendine onu al" dediler veeeeeeeeeeeee gözüme daha önceden kestirdiğim bu kolyeleri toparladım tabii ki bende :)


Ayrıca o güzel akşam yemeği öncesinde ise hediyesini 1 ay önceden verip eli boş gelmemek isteyen eşimin bir diğer hediyesi de bu güzel, sıcak ve sevimli pufidiklerdi. Çok üşüyen ve böyle şeylere bayılan biri olarak benim için en güzel kış hediyesiydi diyebilirim :)


Lezzetli zencefilli kurabiyelerim ve cookie tabağımda teyzemden...


Hea tabi bunlarla sınırlı değil diyebilirim size, çünkü daha ısmarladığım hediyelerim gelmedi :) Onlarda gelirse eğer ballı kaymak olacak... ;)

Bu sene çok şükür verimliydi, daha bereketli doğum günleri ile nice senelere inşallah ;)


Herkeslere tekrar tekrar thanksssssss ;)

Gözde




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...