4 Aralık 2012 Salı

Sonunda Happy Birthday!

Ve 1 aydır çığırtkanlığını yaptığım doğum günüm rüzgar gibi geldi geçti... İnsan senede 1 kere de olsa tüm ilginin ve sevginin kendi üzerinde olduğu ve patır kütür hediyelere boğulduğu bir günü nasıl iple çekmesin, nasıl sevmesin, nasıl özlemesin?


Bu arada bu görseli bana gönderen Özlem arkadaşıma da yüz bin kere mucks!

Ama her güzel şey gibi bugün de bitti gitti ne yazık ki... Ama bana çok güzel iki gün yaşatan tüm sevdiklerime teşekkür ederim. Beni unutmayan arayan, soran, gelen herkese müteşekkirim efendim, saygılar hörmetler ;)

Neyse, benim doğum günü kutlamalarım Pazar gecesinden başladı...Sürpriz yoksunu kocam elinden geleni yapmış ama yine de istediği gibi olmamış! Ama ben gördüklerimden dolayı çok mutluydum fazlası bozardı zaten herhalde ;)


Big Chefs'in Tarabya'daki yerine gittiniz mi bilmiyorum. Gitmediyseniz gidin, görün ve hatta Big Chefs şarabından da mutlaka için... İnsanı manzarası ve şarabının tadı böyle mutluluk sarhoşu ediyor adeta...


Kısacası ummadığım kadar romantik bir yerde doğum günü kutlamam biraz ilginç olsa da halimden çok memnundum görüldüğü üzere...

Klasik sever bir insan olarak Fettucini alarak yemediğim ve burun kıvırdığım Kemal'in Noodle menüsü de on numaraydı ayrıca ;)


Bir de arabada kucağıma birden konan büyük kutu ve içindekilerde beni kalbimden vurdu zaten ;)


Bu gecenin ardından asıl tarih olan 3 Aralık Pazartesi akşamı ise ailemden sevdiğim hemen hemen herkes buradaydı... Yani İstanbul'da olanlar... 


Bu geceye de annemin harika vişneli pastası ve üzerindeki kart magneti damgasını vurdu zaten... 


Tabii bir de teyzem ve kuzenimin tatlı hediyeleri en çok sevdiklerimden olan zencefilli kurabiyelere de aşık oldum diyebilirim :)


Aile ile birlikte olan herşey güzeldir diyorum, başka da birşey demiyorum!

Böyle güzel bir doğum günü yaşattığınız için çoookkk teşekkürler herkese ;)


Merci bouquet...

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...