21 Aralık 2012 Cuma

Yeni Yıl Hediyesi Almak İsteyenler Parmak Kaldırsın!

Millet Selam! Herkes hala yaşıyor sanırım. Şirince'deki sevimli arkadaşlara buradan el sallıyorum. İyi eğlenceler. Partiler filan oldukça hareketli bir gün olacağa benziyor sizin için :)

Geçen gün herkese haberini verdiğim birşeyi tekrar hatırlatmak istiyorum. Bugün 21 Aralık Cuma henüz kıyamet kopmadı, kopacağı filan da yok orasını anladık zaten. Amma velakin ben yine de bugün bir değişiklik olarak kalsın aklımızda, hatırlar hatırlar güleriz diye birşey yapmak istedim. 


Bana bugüne özel "21 Aralık'ta Ben" başlıklı ilginç ve bugün için çekilmiş en güzel karelerinizden fotoğraflarınızı atın. (Hani sürekli instagram'da paylaştıklarınız var ya, onlardan :)) Sonra ben de size yarın kazananı ve yeni yıl hediyenizi açıklayayım. 1. ve 2. de yapabiliriz hiiççç belli olmaz :)

Hediye konusu sürprizzzzzzz :)

Resimlerinizi: trendruj@gmail.com'a veya twitter "twitter.com/trendruj" hesabıma yollayabilirsiniz.

Haydi, bekliyorum resimlerinizi... :)

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...