12 Nisan 2013 Cuma

Havanızı Yerim!

Benim vur patlasın, çal oynasın şeklindeki inceden vurmalı, çalgılı çengili postlarıma alıştınız, biliyorum :) Evet, canım haftanın son günü olmasından mütevellit bu da onlardan biri... 


Hayatım boyunca herşeyi pata küte söylememden dolayı başıma gelmeyen kalmasa da uzun vadede yararlarını gördüm, görmeye de devam ediyorum. Hiç bir zaman çıt kırıldım olamadım. Param da olsa cebimde paramın havasını bir türlü atamadım Allah kahretsin! :) Bana hala "ne iş yapıyorsun?"dediklerinde ezilip büzülüp sanki dünyanın en kötü şebekesinden biriymişim gibi "Editörlük" diyorum. Ama sen şahs-ı münhasır kişiliklere bir sor bakalım eskaza "ne iş yapıyorsun?" diye. Allaaaaaahhh başlar anlatmaya, Vasfiye teyzenin dediği gibi onun ne iş yaptığı ile ilgili anlattığı kelimeleri toplasan buradan Ankara'ya yol olur. 
Bazen sormana da gerek bile olmadan saatlerce anlatan tipler vardır ki onları zaten tamamen es geçiyorum :)

İnsanlar çok komik vesselam. Çok gezince, iyi arabaya binince, mesleğini ağdalı ağdalı anlatabilince, etrafında da 3-5 insandan daha fazla kendi gibi şebelekleri toplayabilince aman Allah'ım sanırsın ki tüm dünyanın hakimi, en iyi oscarının tek sahibi, yüce insan!

Dünyanın en iyi kariyerini yapsan da, en pahalı arabaya bindiğini sanıp kasılsanda, en güzel yerleri gezsen, en güzel aktiviteleri sen yapsan da, en lezzetli yemekleri yiyip, en kaliteli sen giyinsende, en sosyal sen olsan, en çılgın ve en zeki olsan da üzgünüm dostum, WC'de hepimiz eşitiz! Bir pırtlamaya bir sindirim sorununa bakarım, yerim senin kuğulluğunu!

Ben böyleleri yerine güzel müzikler dinleyen, güzel kitaplar okuyan, güzel filmler izleyen, güzel şarapları içebilen, güzel muhabbetleri olan, kendileri dışında dönen dünyanın farkında olan ve kendini seven, insanları hatta hayvanları sevebilen çoğu zaman da besleyen ( çantada veya sahilde üç beş hava atarım diye gezdirenlerden bahsetmiyorum anlaşıldığı üzere) güzel insanları seviyorum...

Güzel yürekli, güzel gülüşlü, hem güzel hem de alçakgönüllü insanları etrafınızdan eksik etmesin yukarıdaki... Ama tabii siz anlattığım ilk paragraflardakilerden biriyseniz sanırım şuan bana küfür edip tüm gelmişimi geçmişimi elden geçiriyorsunuzdur...

O yüzden iyi dileklerim sizi kapsamıyor rahat olsun, relaxxxx! ;)

Gözde


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazınızı okurken ağzım kulaklarımda bi şekilde olduğunu farkeden müdürüm; "yine mi gülüyorsun sen kız:)?" gibi birşey söyledi. Mütemadiyen gülümseyen bir insan olduğum için birlikte gülebileceğim insanları bulmak da en güzel huyumdur :) Ama hava atmıyorum :)) Siz çok yaşayın :)

Unknown dedi ki...

Çoook sevindim :))) Aman müdüre dikkat! ;)

O zaman aynen kaldığımız yerden devam edelim cümbür cemaat, takibe devam edin ;) Facebook ve Twitter'dan da iletişimde kalalım, öperim ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...