17 Nisan 2013 Çarşamba

Bu Aralar Tek Sorun "Zayıflamak!" Ama Sadece Kadınlar!

Bu aralar kimle konuşsam spor salonuna yazılmış, diyetisyene gidiyor veya zayıflamak adına kendi kendine formüller geliştirmiş... Bende dahil...

Ama bakıyorum da bu soruna tek sahip kadınlarmış gibi bu aktiviteler içine girenlerde hep biz kadınlarız nedense! Bazen, yani ara sıra da olsa, aslında çok nadir! Benim kocam da göbeğini eritme telaşına girse de en fazla 15 gün sürüyor. Sonra gayet göbeğini kaşıya kaşıya "amaan can boğazdan gelir" deyip gezebiliyor ortada... Bunun adı da "aslan parçası oluyor!" :)


Çok öfkeleniyorum ben bu duruma arkadaş! Kadın dediğinin zaten yapması gereken ve olması gereken bir ton halleri ve durumları var. Bir de üzerine formda olmak ve fit görünmek şartı çıkıyor.

Niye bir kadın göbeğini kaşıya kaşıya gezemiyor? Neden bir kadın yazın şortunu ayağına çekip yok efendim tüyüm çıktı, yok efendim simitler pırtladı, yok efendim iç bacak ve kollarım yumuşadı derdi olmadan sokağa çıkamıyor veya tatile gidemiyor? Neden?

Bizim yaz geliyor diye paçalarımız tutuşuyor, aman diyete girelim, aman zayıflayalım, aman sıkılaşalım! Bu dünyada kadın olmak zor zanaat! Kim ne derse desin! Hem ekstra maddiyat, hem zaman, hemde manevi güç gerektiriyor kadın olmak!


Misal, Kemal! "Yaz geliyor, yaşasın bermuda giyebileceğim" diye sevinirken koca göbeğini kafasına takmadan, ben "eyvahh yaz geliyor ben daha zayıflayamadım" diye bırak sevinmeyi ne giyeceğimi bile düşünüyorum ve uykularım kaçıyor. Ne halt etsem de 1 gram fazla versem diye aranıp duruyorum!

Çok çifte standart bu, çok dengesizlik, haksızlık bu. Bu aralar bu duruma kafayı fena taktım. Kemal'i de plates topunun üzerine çıkarıp yuvarlıcam anlaşılmıştır! ;) Ancak bu şekilde bir nebze de olsa içime su serperim! ;)

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...