26 Kasım 2012 Pazartesi

Yine Bir Haftasonu Bitti!

Bir haftasonu daha bitti ve yine günlerden Pazartesi... Bana Pazartesi sendromu Pazar akşamından başlıyor, hele bir de sabaha karşı uyanırsam bir de uyuyamazsam işte tam bir kabus...


Beni tanıyanlar bilir... Rahatıma düşkün ve azdan çok müşkülpesent bir yapım var... Bu durumu Yay burcu olmama bağlıyorum... Özgürlük her alanda tek isteğim, başıma buyruk yaşadığımda benden mutlusu olmaz çoğu zaman... Ama hayat şartları diyor ve bu konuyu çat diye kapatıyorum...

Gelelim haftasonuna... Bu hafta sonu yine bolca aktivite ile geçti... Anne ve baba ziyaretleri en baş sıradaydı tabii ki. Annem ve babamın 28. Yıldönümleri olan 24 Kasım günü onlara minik bir pasta ile sürpriz yaptık ;) Çocuklar gibi sevindiler... Başımızdan eksik olmasınlar...


Sonrasında Yeşilköy'de eskiden beri çok sevdiğim bir yere gittik... Ve içkiyi biraz fazla kaçırmış amcanın müzikle olan uyumunu izleyerek baya eğlendik... Oldukça sıradışı kararlar alındı bu gece bu arada... Gerçekleştirmek içim Merkür'ün gerileme seremonisini bitirmesini beklemeye karar verdik;)


Pazar sabahı ise tertemiz olan evimde kahvaltı hazırlamak zor geldiğinden uzun zamandır yapmadığımız birşeyi yaparak deniz kenarında kahvaltı keyfi yaptık :) İşte bu Pazar kahvaltısı bütün haftanın yorgunluğunu silen muhteşem bir andı...


Sonra yılbaşı için uzun zamandır almayı planladığım yılbaşı ağacı için İkea'ya gittik... Ve bu kendisi minik ama görüntüsü şahane ağacı aldık... Süs çeşitliliği ise beni benden aldı... Hangisini alsak onu mu bunu mu derken yine klasik olan en güzeldir mantığı ile toparladık kırmızıları, grileri... Işıklı mışıklı hali ile salonun başköşesinde şimdiden kurulmaya başladı bile... Yılbaşı süslemeleri için ve hediye paketleri için İkea gerçekten eksiksiz alternatifler sunma konusunda her zamanki gibi uçsuz bucaksız bir deniz... Bizim de evimizin herşeyi İkea olduğu için şimdi tamamlandık diyebilirim :)


Ve son bardak çayımı içerken yazdığım Pazar gecesine ait son dakikalar beni yine hüzünlendirdi... Artık bir daha ki haftasonuna kadar bu keyfe ara vereceğim sanırım... Yoğun ve biraz muamma bir hafta beni bekler... Umarım Merkür'den sonra hepimiz derin bir oh çekeriz... Yarından sonra bu işkence bitiyormuş bu arada;)

Ve bu güzelliklerde haftasonumuzun en tatlı anlarından biriydi... ;)


Herkese süper, bol şanslı, bol paralı, bol romantik, bol paralı ve Merkür'süz bir hafta diliyorum...

See youuuu ;)
Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...