14 Eylül 2012 Cuma

Vouge Fashion's Night Out 2012


Bu yıl üçüncüsünün düzenlendiği Vouge Fashion's Night Out'da bizde İstinye Park'taydık... Her ne kadar ben Nişantaşı taraftarı olsam da kendimi arkadaşların baskısından kurtaramayarak orada buluverdim. Ama öğrendim ki Nişantaşı kısmen daha eğlenceliymiş sanırım. Ama bizde İstinye Park'ta hiç eğlenmedik sayılmaz... Dışarısı ayrı bir alem içerisi ayrı bir alemdi...


Dışarıda Prada - Louis Vuitton - Channel gibi mağazaların önleri hınca hınç doluydu... Ama tabii ki şunu en baştan söyleyeyim benim favori mağazam her zaman ki gibi Louis Vuitton'dı... Adamlar vitrinleri ile bile farklıydılar işte...


Tabii ki hemen gözüme vitrindeki çantayı kestirdim... Ve şimdilik sadece önünde bir poz çekilirek kendimi tatmin ettim ;) Onda da son derece yamuk çıktım da neyse çanta benden daha önemliydi ;)



Dışarıda iki sahne ve iki ayrı dj vardı... Biri tabii ki VİP misafirlere diğeri ise herkese açıktı...


Vouge'un ise daha şaa şalı olmasını beklediğim standı beni biraz hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Zaten stand olarak beni tek etkileyen ise Bvlgari'nin içerdeki girişte olan yeriydi. Çiçek bahçesi gibi kokan yeni kokusunun tanıtımı için yapılmış stand oldukça gösterişliydi...


Gözlemlediğim en kalabalık mağazalar en başta H&M daha sonra Oxxo daha sonra İntimissimi daha sonra Gap daha sonra da Mango... Koton hatırı sayılır yaptığı indirime karşılık yeteri kadar içeride bir kalabalık göremedim... Açık konuşmak gerekirse oraya gidenlerin çoğu da alışveriş için değil de dj performanslarını dinlemek belki bir iki birşey içerken etrafta neler olup bittiğini bilmek için gitmiş gibiydiler... Bloggerlar ve gazeteciler de olmasa etrafta merakla birşeyler araştıran, resim çeken ve ilgi ile gezen fazla kimse olmazdı sanırım... Ama o kalabalıkta vaktin nasıl geçtiğini anlamadan dönmek zorunda kaldık... Oysa ki ben Kemal'in kanına girip bir Nişantaşı yapalım diyecektim ama saate baktığımda çoktaaan 23:30'du...


Zaten ayrıca başını anlatmaya unuttum... Bizim gitmemizde heryere gittiğimizde olan türden bir olaydı ki sormayın. Bakırköy'den 19:00'da çıkıp saat 21:15'de ancak orada olduğumuzdan tüm açılış ve asıl caf caflı halini kaçırmıştık gecenin... Sirkeci tarafında feribot trafiğine bir takıldık 1 saatte çıkamadık oradan... Hay bin şeytan dedim senin gibi İstanbul'un diye sayıklarken Sarayburnu'ndan manzaraya baktığımda tüm kızgınlığım uçup gitmişti bile:) İstanbul böyle de vahşi güzellikte bir yer işte...  Kısacası biz gittiğimizde herkes bi köşeye sinmiş haldeydi diyebilirim... 


Benetton mağaza vitrininde canlı mankenler kullanılmıştı... Herkes ile birlikte bana da poz verdiler ama tabii ben fotoğraf makinamı evde unuttuğumdan resimler biraz kayık artık kusura bakmıcaksınız o kadar ;)


Oxxo Ozan Çolakoğlu ile birlikte mağazasını bir diskoya çevirmişti diyebilirim. Disko topları dj kabini ve eller havaya yapan insanların fonunda askıda kıyafet reyonları pek etkileyici duruyordu açıkçası ;)



Sonra ortalık sakinleştiğinde Ozan Çolakoğlu'nu daha yakından çekebilme fırsatım oldu. Bana bakarak poz verdiği için buradan saygılarımı sunarım efendim...


Mango'da etkinlik sıfır, kalabalık durumu ise yok denecek kadar azdı... Tabii gecenin en aktif mağazası H&M'di... Stilini Yarat yarışması ile en güzel stilini oluşturana 500 TL'lik hediye çeki verildi...

Tabii meşhur Vouge dergisine kapak standlarında tüm sevimliliği ile Kemal'i kullandım :)


İşte böyle bir Fashion's Night Out daha sona erdi...


Darısı diğerlerinin başına diyerek Ekim'deki Fashion Week'i sabırsızlıkla bekliyoruz efendim...

Şimdilik hasta la vista ;)




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...