19 Eylül 2012 Çarşamba

İçime Atmakta Dünya Markasıyım!


Dolunay mı? Hayır! Aylık gerginlik mi? O da hayır! Aldatıldım ve kocam beni terk mi etti? O da hayır!

Peki biri bana bugünkü sinir harbimin nedenini söyleyebilir mi? ahahaha tabiki o da hayır!!! :)

Dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim modundayım diyebilirim sadece!

Biz yani kadınlar varoluşlarından bu yana hep ve daima haklıyızdır. Karşımızdaki de haklı olabilir evet ama biz daha çok haklıyızdır! Ben de şuan öyleyim! Çok çok çok çok ama çok haklıyım!

Aslında hayat bir ergen kızın okula giderken katladığı eteğinden çok daha fazla kısa sanki... Ama işte biz kendimizi bu hayatın velvelesine öyle bir kaptırıyoruz ki çoğu zaman gerçek ve inatlar karşışıyor ortaya facia çıkıyor sonunda!

Benim psikolojim azdan çok bunalım bu gece... Aslında size onu aldımlı, bunu yedimli, buraya gittimli bir post yazacaktım ama o yarına kaldı ve bu gece tüm kablolar yandı. Sistem geri yükleme yapıp 12 saat önceki halime ancak yarına yetişebilirim!

Böyle zamanlarda beynim tüm saçma sapan şeylere çalışır ve alakalı alakasız herşey gelir benim aklıma...

Şuan  Coco Avant Chanel'ın dediği gibi "Saçını kestiren bir kadın hayatını değiştirmek üzeredir..." Bende yarın bir kuaföre mi uğrasam napsam...

Neyse bütün küfürlerin anası olan "Peki" diyorum ve uykuya gidiyorum!

Aslında yani özümde bir jelibonla bile mutlu olabilirim! Korkmayın ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...