6 Eylül 2012 Perşembe

Ve Flash Gelişme!

Veeee sonunda patlaması gereken bomba patladı... Bugün hem şehit haberlerinden dolayı güne zaten yeterince morali bozuk başladık. Fakat hadi tatil günümüzü hiçe çıkarmayalım diyerek denize doğru yola çıkmıştık ki bu seferde araba bizi yarı yolda bıraktı... Birden takır tukur sesler geldi zaten o sesler yaklaşık 1 aydır geliyor ama Kemal'in yersiz rahatlığı yüzünden bunca yola mucize şekilde geldiğimizi bugün kendisi de anladı... Çekicilerde yolculuk mu yapmadık, çekici beni otogarda indirdi ordan eve kadar mı yürümedim, bağırış kıyamet neyse ki bitmiş hallolmuş şekilde saat 16:30'da Kemal beyfendiler geldiler...
Ve o saatten sonra geldiğimiz deniz şansımıza tek kelime ile muh-te-şem!

Neyse bugünlük bu tatsız olayı anneannemin dediği gibi nazara bağlayıp içimi rahatlatmak istiyorum :)

Tatil dediğin şeyde araban yolda bile kalsa bu gıcık durumu çok kolay bir şekilde atlatabiliyormuşsun meğersem;)

Biz kah Assos'da gün batımı izleyerek, kah mangal yakarak, kah güneşe karşı gazoz kadehlerini tokuşturarak, kah denize girerek kah çekici üzerinde seyahat ederek yine müthiş atraksiyonlu bir tatil geçirme başarısında tam gaz ilerliyoruz.



 Yarın ilk vapurla Bozcada yolcusuyuz. Bu sene bağbozumunda burada olacağımı öğrendiğimde çığlık atmıştım:) Süper bir ada günü geçireceğim ile ilgili kendi kendime olumlalarda bulunup bugünkü olumsuzlukları Ege'nin tuzlu denizine salıverdim...


 Bozcaada'dan hikayelerle geri dönerim yakında, şimdilik esenkalın efendim...



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...