20 Mart 2013 Çarşamba

Asıl Mühim Olan Gizemli Olamamak!

Bazı kadınlar veya erkekler aslında insanlar diyelim kısacası olsun bitsin. Bazı insanlar var! Evet var! :) İşte o insanlar çoğu zaman gizemli olup gizemli olmayanların peşinde. 

Bu insanlara birşey sorarsınız "ıııı bilmiyorum canım, benim haberim yok, bunu daha sonra konuşalım mı?" gibi size ultra yandan yemiş saftirik cevaplar verirler bol bol. Herkesle görüşmez, aradığınızda ise samimi olmakla beraber bir o kadar uzak davranırlar. Kendi hayatlarına dair pek birşey anlatmazlar. Her ortama girmez, her yerde kendilerini deşifre etmezler. 


Hatta bunu yapan bazı erkekler vardır ki aman Allah'ım bazı kızların ömürlerindeki tek tapınak olabilirler. Ama bu tip kadınlara bayılan erkeklerde yok değil! 

Bu tiplere mesaj yazarsınız mesajınıza 2 saat sonra lütfeder gibi dönerler, ararsınız ulaşamazsınız geri dönmezler sonra da "aaa görmedim,derler", toplulukların içinde ser verip sır vermeden nasıl otururlar hiç anlamam. Ortadan ve havadan sudan konuşmaya bayılırlar.

Amma velakin söz konusu kendileri değil de karşı taraf oldu mu hiç acımazlar! Sanki ilgilenmiyormuş veya aslında merak etmiyormuş edasında benim gibi safların ağzından herşeyi teker teker söküp alırlar. Ve onlar gittiğinde siz kendinizi yolunmuş ve çıplak kalmış bir tavuk gibi hissedersiniz. "Ne halt ettim de ben her birşeyimi söyliyiverdim" diye hayıflanır durursunuz. 
 
Kısacası onlar gizemli, önemli, mühim işler yapan, yoğun, sizden daha çok eş dost ve arkadaşa sahip, zevkli seçimleri olan, belli bir hayat standardında, yediği yemek hatta afedersiniz sıçtığı bok bile kıymetli, eleştirilemeyecek kadar düzgün, soru sorulamayacak kadar kusursuz bir hayat yaşarlar. Bir de bunların kendilerinin kalbur üstü olarak nitelendirdiği, herkesin yapamayacağına inandıkları hobileri olur. Kayak, tenis, fitness, dans, fotoğrafçılık, ressamlık, yazarlık... Bunlardan birini veya bir kaçını mutlaka yaparlar. Hayatlarındaki aktivasyon yoğunluğunu anlatırken içleri çıkar! Ama özele asla girilmez, unutmayalım kural budur!

Sonuç olarak böyle insan tiplerinden bolca mevcut olup, bazen kendileri bile kendilerinden şikayetçi olur ama sesli olarak itiraf edemezler. İşte böyle olup veya böyle insanlara bayılanlar için diyecek söz yok. Kendi seçimleri! Ama saf, temiz, açık ve net olan diğer kitleyi rahat bırakıp kendi "mükemmel" hayatlarını yaşasalar diyeceğim, ama öyle de mutlu olamazlar ki! Beslenme kanalları bunlar...

Diyeceğim şu: Bu kadar kasma, başkası olma kendin ol! Ya gel bana sahici sahici ya da anca gidersin! adlı sanat eserini kendilerine armağan ediyorum ;)

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...