15 Mart 2013 Cuma

Düğün Hikayem "Düğün Günü ve Mekan"

Sonunda bu heyecanlı gün gelip çatmıştı. Tarih 14 Haziran 2012 Perşembe...


 Herkes bana o günün senin düğün gününmüş gibi geçmeyecek, pek birşey anlamayacaksın demişti. Tam olarak öyle oldu. Sanki hayalde gibiydim tüm gün boyunca. Taa ki kuaförde gelinliği üzerime geçirip aynanın karşısına geçtiğim ana kadar...


O an balyoz yedim resmen kafama. Aha dedim " ben evleniyorum ya la" diye... Eh her genç kızın hayalimiş ya o gün ben de hayalime kavuştuğum için kelebekler gibiydim ;)

İşte kuaförden sonra yolculuk düğün mekanıydı. Orada dış mekanın da fotoğraf çekimi yapıldı. Ama hava ne sıcak ne sıcak yarabbim. 1 hafta öncesinde ortalığı sel götürüyordu, bizim kır düğünü hayali hayal olarak kalacak diye çok korkmuştuk ki düğün günü hava 35 dereceydi :) Annem tencere diplerini sıyırdığım için " popomuzu donduracaksın düğününde karlar yağacak" vesvesinin ne kadar boş olduğunu anlamıştır o gün :)


O gün tüm gün benim yanımdan ayrılmayan tatlı iki kuzenimi çok sevdiğimi ve çok teşekkür ettiğimi buradan söylemek istiyorum bu arada. Sıcağın altındaki fotoğraf çekimi bittiğinde hepimiz derin bir oh çekip eve gittik.


Evden beni almaya geldiklerinde ise o evden son kez o evin kızı olarak çıkıyor olmak çok garipti. Babamla hiç göz göze gelemedik. Annem ise ağlamamak için zor tutuyordu kendini. Herkes hep çok mutlu hem de bir garip bakıyordu bana. Kalabalığın ve heyecanın etkisinde ne olduğumu anlamadan kapının önünde buldum kendimi. Ve bu güzel kare içinde teyzeme öpücüklerrr :)


Veee o güzel mi güzel düğün mekanımız... Le Parc De Marriage...Herşey istediğimiz gibiydi. Masalar, süslemeler, karşılama... 


Müzik konusunda biraz ilk aşamada talihsizlik yaşasak da düğünün sonuna doğru o da istediğimiz kıvama geldi...

Masa süslemelerinde pembe ve turkuaz tonlarını tercih ettik. Kuş kafesine ise bayılmıştım ki masalara çok yakıştı. Nikah şekerlerimiz ortamın doğallığı ve yemyeşil hali gerçekten güzel bir ambiyans oluşturmuştu. Ben tabii bunların hepsine düğün videosunu izlerken emin oldum. Öncesinde o andayken pek birşeye dikkat edemiyor ve ne olup bittiğini kavrayamıosunuz :)


Düğünün sonuna kadar bizi hiç yalnız bırakmayan mekan müdürleri İbrahim Koca ve Emine Safran'a sonsuz kere teşekkürler. Bizi bu heyecanlı günümüzde sürekli sakinleştiren ve yanımızdan bir an olsun ayrılmayan bu iki insana aslında o gün için çok şey borçluyuz diyebilirim.


 Hele o ilk giriş müziği çalındığında ve ışıklar giriş kapısına yöneldiğinde herkes seni bekliyor ya aman allahım hayatımda ilk kez ayak bileklerime kramp girdiğini orada hissettim. 


O an da İbrahim Bey'in telkin cümleleri olmasaydı sanırım bahçeye adımımı atamazdım:)

İşte böyle bir mekan ve işte böylesine güzel bir gün... Hayatımın en mutlu, en özel ve en güzel günü... Yanımızda olan herkese tekrar tekrar teşekkürler...
 
Düğün Mekanı: Le Parc De Marriage / http://www.leparcdemariage.com/
Fotoğraflarımız: Anı Foto Video
İlk Çıkış Müziğimiz: Enya - Only Time

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...