5 Mart 2013 Salı

Gazete Baskılı Oje Sürme Tekniği!

Bunu bugün keşfettim ve tam olarak bana göre birşey olduğunu düşündüm. Sizlerle de paylaşmak istedim. Henüz uygulamadım tabii ama kesinlikle uygulamayı düşünüyorum.


Bildiğimiz ve son günlerde yapılan oje sürme tekniklerinden daha farklı. Hem de kendiniz rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz.

Önce açık renk bir ojeyi tırnaklarınıza sürüyorsunuz. Sonra tırnaklarınızı alkol veya kolonyada biraz bekletiyorsunuz. Sonrasında kesmiş olduğunuz gazete kağıdını da o suya sokup çıkarıp tırnaklarınıza bastırıyorsunuz. Ve son olarak parlak ve pürüzsüz görünmesi için üzerine bir kat cila sürüyorsunuz. Sonuç ortada... 

Sadece gazete değil istediğiniz herhangi bir baskıyı da bu yöntemle tırnaklarınıza uygulayabilirsiniz...

Uygulamayı izlemek için videoya tıklayın :)


Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...