9 Mart 2013 Cumartesi

Diyette Gelsin Sebzeler, Gitsin Etler Dönemi!

Çarşamba günü 5 günlük protein şoklaması dönemi çok şükür ki sona erdi. Ama o ilk üç günde verdiğim 3 kilo ile sabitim şuan. Ama bugün tam 1 hafta oldu. Sanırım 7 günde 3 kilo fazlasıyla iyi...

Bu arada bu gördüğünüz kahvaltı dün sabaha yani 8 Mart tarihine ait. Çünkü dün kadınlar günüydü ve cevizli bal ile kendimi az buçuk ödüllendirdim diyebilirim :)


Artık şimdi önümüze ne gelirse yiyebilirsiz sebzegillerden... Tavuklu salatalar, Meksika usulü sotelenmiş ve julyen doğranmış tavuk ve sebze karışımları, ıspanaklı yumurta, menemen, balık, salata, kırmızı et kısacası herşey... Baklagiller ve meyve  hariç!


Hea bu Dukan'a göre... Ama ben meyvesiz yaşayamayan biri olarak muz, çilek gibi meyveler tüketiyorum az miktarda... Haftaiçi zaman kıtlığından ertelenen yürüyüş ve spora haftasonları ağırlık vermeye çalışıyorum.

Bir de bir kaçamağı söylemeliyim. 4 Mart Annemin doğum günüydü ve o gün yaptığım bu lezzetli köstebek pastadan az biraz tattık :) Ama az çok değil ;) Aradaki bu ufak kaçamaklar insanın kilo vermesine engel olması imkansız zaten. Mühim olan suyunu çıkarmamak ;)


Yine protein ağırlıklı beslenmeye devam anlayacağınız. Yaza kadar ara ara sizlerle hal-i vaziyetimi paylaşacağım. 

 Umarım muvaffak oluruz :)

Gözde




Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...