7 Mart 2013 Perşembe

Düğün Hikayem "Davetiye & Nikah Şekeri"

Geçen sene bu zamanları hatırlıyorum bu konuyu her yazışımda... Ve aradan 9 ay geçmiş, ben kendi "düğün hikayemi" yazıyormuşum. Vay bea! Şimdilerde ise kimbilir kaç kişinin düğün hikayesi yazılıyor dünyanın dört bir yanında... Hazırlıklar, koşuşturmacalar, kavgalar, gülüşler :) O günler fazlasıyla yoğun ve yorucu oluyor ama sonra hatırladığınız en kötü anınız bile suratınızda gülümseme olarak beliriyor...


Ben bu post da belki yeni hazırlık aşamalarında olanlara bir fikir olur diye davetiye ve nikah şekerimizden bahsedeceğim...

Ben ne davetiyenin ne de nikah şekerinin çok şatafatlı olmasını istemedim. Hoş ben hiçbirşeyi şatafatlı yapmadım. Gelinliğimde dahi 1 adet boncuk ve işleme yoktu o ayrı :)

Davetiye tasarımını çok sevdiğimiz bir ablamız bize hediye etti. Ama görsel ve fikir elbette ki benden :) Hayat ağacı beni her zaman duygusallaştırmıştır... Bana hep upuzun bir ömür ve o ömrün içinde yaşadıklarımızı anımsatır. O yüzden rengarenk, mutlu, pozitif ve neşe saçan bir hayat ağacımız olsun ve ömrümüzün sonuna kadar bu ağaç gibi neşeli ve güzel bir hayat yaşayalım istedim.


Davetiye zarflarımızın üzerine birer adet uğur böceği yapıştırmadan da edemedim :)


Nikah şekerimize gelince, bu fikir de tamamı ile bana ait...! Tasarımı, içindeki minik şekerleri... Ben bunu bir sitede içinde bal olan bir tasarımla görmüştüm. Yanında tahta kaşığı filan... Yaz sıcağında bal olayı pek hoşuma gitmedi ve içine minik akide şekerleri koymayı tercih edelim dedik.


Klasik badem şekerli ve lavantalı nikah şekerleri bana hep itici ve çöp kutusuna atılması engellenemez gelmiştir. O yüzden bunları ancak benden nefret eden biri alıp çöp kutusuna atabilir diye düşündüm :)


Herkese minik bir hatıra ve güzel bir tebessüm ettirebilmekden ibaret değil mi düğün gününün tüm detayları...

Gözde

4 yorum:

MERVE dedi ki...

davetiyendeki ağaç Karla Gerard 'ın tablolarındaki ağaçlara benziyor..
il bakışta ordan esinlendin sandım, adının hayat ağacı olduğunu okuyana kadar :)
çok güzel fikirmiş ben de sevdim..

Unknown dedi ki...

hakikatten dediğin gibi Karla Gerard tablolarındaki ağaçlara benziyor ben yeni fark ettim desem :) Benim için sadece bir hayat ağacıydı :)

Tuğba dedi ki...

Merhabalar,

Nikah şekeri ararken davetinizi gördüm ve bayıldım gerçekten. Sizin için sorun olmayacaksa nerede bastırdığınızı öğrenebilir miyim?

Davetiye dedi ki...

Hoş Bir Modelmiş Gerçekten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...