30 Temmuz 2013 Salı

Kahrolsun Tam Bağımsız Can Sıkıntılarım!

Son zamanlarda kendim ile ilgili pek birşeyden bahsetmediğim için bu post kendime dair... 

Şu resimdeki kadının (Marilyn Monroe) yerinde olmayı ne de çok isterdim! Normal değilim. Ama bu aralar çok hem de gayet çok sıkıcıyım!

Gayet net!


Yaz gelsin de şöyle yapacağım, böyle yapacağım filanlarımın hepsi yalan oldu bir kere onu en baştan belirteyim! Birincisi bu aralar doktorlarla aram pek sıkı fıkı. Aramızdan su sızmıyor. En çok check'in yapmayı sevdiğim yerler hastane ve muayenehane :) Kan vermek ise en çok sevdiğim hobim!!!

İşler ise Ramazan ile birlikte yoğunlukta tavan yapmış halde... Öyle ki, şuan bunca doktor ziyaretimden sonra akıbetim ne olacak diye bile düşünmeye vaktim yok! Evde bilgisayar başında ve telefonda geçirdiğim süre sayesinde sanırım hücrelerim radyasyon almaktan imha ola ola kuş kadar kaldılar!

Ve peynir gibiyim, henüz ayaklarım kuma, tenim güneşe, bedenim denize ulaşamadı!

Tüm bunlar yüzünden içimin sıkıntısı ve ruhumun daralmış çemberi beni alıp Bozcaada'nın karşısına bıraksın istiyorum! Oradan ben yüzerek bile geçebilirim, hiç luzum yok vapura filan. Sağdan sağdan tırıs tırıs giderim ben, no problem!

Geyikli'den az öte de olan Tavaklı iskelesini geçince bir yer vardır... Çamların altında... Güneşin Bozcaada'ya doğru batışını en güzel oradan izlersiniz... Karşınızda sadece Bozcaada ve Ege'nin uçsuz bucaksız denizi... Mis gibi çam kokusu... Offffffffffff! Tam olarak şuan orada olmak istiyorum!

Ruh halim bundan mütevellit "#direngozde" kıvamında eylemdeyken ben aynı "Vali Mutlu" edasıyla içimdeki direnen seslerime akreplerle tomalarla saldırıyor ve hiç acımıyorum onlara!!!


Ama sorun hele bir neden diye? Çünkü Bayram'ın ikinci gününden itibaren kendimi geç kalmış bu fantazilerimin kollarına bırakabileceğimde ondan! Kemal evde instagram'daki tatil fotolarını gördükçe "bizde insanız, bizim de canımız var" diye şarkılar mırıldana dursun, tatil için geri sayımdayız anlayacağınız!

Yemin ederim, yola çıktığımda her mola yerinde durup İvedik gibi önüme gelenle halay filan çekeceğim! Sevincinden ne yapacığını şaşırıp, heyecanlanınca altına yapan köpekler gibi :)

Onun dışında son zamanlarda yaptıklarımı ayrı bir post'da yazarım, yakın zamanda inşallah, maşallah... Direniyoruz dediysek çok şükür asosyallik mertebesine erişmemize henüz izin vermiyoruz ailecek :) 

O postun sırası da gelecek, az daha sabır :)

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...