31 Ocak 2013 Perşembe

Öleceksem Porto Şarabı İçen Alabalıklar Gibi Öleyim, Böyle Değil!

Sevgili blogum ve beni takip eden sevgili takipçilerim... 
Son 1 haftadır içinde bulunduğum saçma sapan bir hastalık yüzünden kafamı gözümü açamıyorum. Neredeyse yarım aydır post giremediğimi fark ettim bugün. 
Zaman ne hızlı geçiyor yahu...!


Son zamanlarda yaşadığım hastalıklar, fark edişler, serzenişler, öfkeler ve sevinçler... 

Hepsi birer ders niteliğindeydi. Ama ben dersimi aldım, kabulümdür. Ya yakamı bırak git ya da ne yapacaksan yap bir an önce de kurtulayım diye dualarım hep...

Fazla yazamayacağım... Birkaç güne daha iyi olur toparlanırım diye ümit ediyorum... 

Size son günlerimi  ancak şöyle özetleyebilirim...

Hayatım, sözlerini bilmediğim Türkçe sözlü hafif batı müziği bu sıralar...

Anlayacağınız kayış koptu kopacak :)

Biraz da Ferhan Şensoy kafasındayım da diyebiliriz :)

Bugün de evden çıkasım yok,
Telefonumu açasım yok, 
Rakımız var içesim yok,
Acelem var koşasım yok,
ca cup bab cup bab cubab...

Bilmem anlatabildim mi ???
 :) (:

En yakın, en sağlıklı ve en mutlu zamanda görüşmek dileği ile...

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...