11 Ocak 2013 Cuma

Bir Blogger Olan Used - Look'un Moda ile Dolu Evi!

Bugün sizinle yeni evli, şapka tutkunu, biraz çılgın, ama çok zeki bir kadın olan blogger used-look'un zevkle döşenmiş evinden kareler paylaşıyorum :)

Kalemi güçlü, zevkli seçimleri ile dünyaya baktığı farklı bir çerçevesi olduğuna inandığım çok sevdiğim used-look'un evinde gezerken hemen hemen her yerde modaya dair birşeyler bulmanız mümkün...

Modayı çılgınlar gibi seven ve yazmadan duramayan arkadaşım evini sizlerle paylaşmama izin verdiği için öncelikle buradan teşekkürlerimi sunarım kendisine :)

Evvet, fazla söze gerek kalmadan başlayalım gitsin!

Eve girdiğiniz anda sizi karşılayan harika bir duvar yazısı ile karşılaşıyorsunuz. Bu duvar yazısını Alışveriş Cini'nin blogunda gören ve çok beğenen used-look evinin girişine bu duvar yazısını yapıştırmış...  


Evin en çok ilgi göreceğine inandığım giyinme odasını en sona bırakıyorum... :) 
Biraz meraklanın bakalım...

Buradan salona geçiyoruz ve bizi büyük ferah salonun içinde açık yeşil ve mor modern koltuklar karşılıyor... 


Televizyon ünitesi ve sıra dışı tasarıma sahip kitaplık da salonun diğer şık detayları arasında... 
Özellikle ben kitaplığa ba-yıl-dımmm!


used-look'un moda dışında vintage tutkunu bir arkadaşım olduğunu söylemiş miydim? Evdeki aksesuarlar buram buram nostalji kokuyor bu yüzden. Hepsi tek ve her yerde göremeyeceğiniz türden. Çok aksesuar yerine az ve öz kullanmayı tercih etmiş. Ve bence harika duruyor :)


Evin her köşesinde modaya dair birşeyler bulabilirsiniz demiştim! :)


Muhteşem bir dergi arşivi... Bu buz dağının görünen kısmı... 
Bir bu kadar da dağın arkasında var diyebilirim :D


Yemek masasının bulunduğu bölümde ise bu tablolar resmen sanat eseri... Bu tabloların sahibi ise used-look'un babası...


Evin her alanında hissedilen sadelik ve dinginlik yatak odası için de geçerli... Karmaşıklıktan uzak, huzur bulmak için çok müsait bir ortam... Tam uyumalık :)


Makyaj masası ve şifonyer ile özellikle ayna bölümü de sadeliğe asaletleri ile eşlik ediyorlar...


Veee used-look'un "evin en çok sevdiğim alanı" dediği giyinme odası karşınızda!

Tavandaki aydınlatmaya dikkat!


Bu odanın yıldızları şapkasız dışarı çıkmayan used-look için elbette envai çeşitte ve kaç tane olduğunu sayamadığı şahane şapkaları :)


Ve daha çok...


Bu alanda "vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorum" diyen used-look'un kıyafet konusundaki bol seçenekli gardırobu gerçekten göz kamaştıracak türden :)


 Eşiyle paylaştığı bu kocaman giyinme odasında onun için de bir alan ayrılmış tabii ki :)


En sonunda ise birbirinden renkli ve şık seçeneklerle dolu olan çantalar...


Özetle bu evi ben çok ama çok sevdim. Bazen bir eve girerseniz ve o eve daha önce defalarca gelmiş gibi hissedersiniz ya, işte tam olarak bu! 

Bana bunu yaşatan arkadaşım used-look'a tekrar teşekkür ediyorum... :)

Salon ve Yatak Odası
Mimar Mert Ozan Tasarımı
 Giyinme Odası
Arkitek - Mimar Azmi Çırpıcı

Gözde

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...