30 Ekim 2012 Salı

Vero Moda, Alexa Chung İle New York Gecelerinde!

Vero Moda’nın Alexa Chung ile gerçekleştirilen son çekimi yaklaşan parti sezonunu kutlayarak yıldızlı bir gecede New York’da gerçekleşti. Bende bu çekimlerin karelerini görünce sizlerle paylaşmadan edemedim tabii...


Parti sezonu çekimleri Londra’dan, New York’a ve Miami’ye kadar Alexa Chung ile birlikte çalışmış, kampanya üstüne kampanya yaratmış uluslararası muazzam bir yıldızlar ekibine de veda niteliğindeydi.

Katja Hundrup çekimler ve Alexa Chung ile ilgili şöyle konuştu:


“Vero Moda için Alexa Chung kampanyalarının yaratım sürecinde birlikte çalışmak ben ve ekibim için büyük bir zevkti. Markaya yeni etkiler ve stiller kattık. Yalnızca dergiler için değil aynı zamanda dünya çapında Vero Moda mağazaları için kampanyalar yarattık ve bunu yaparken de büyük keyif aldık. Vero Moda kampanyalarıyla gurur duyuyoruz. Dergilerde, gazetelerde ve dünya çapında bloglarda aldığımız bütün olumlu tepkilerden dolayı da çok mutluyuz.” dedi...



Bu son çekimle, Vero Moda takipçilerini büyük bir partinin sonrasına taşıyor ve herkese eğlence ve moda dolu bir parti sezonu diliyor!

Umarım diledikleri gibi olur diyorum ve geri kalan yorumu size bırakıyorum ;)



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...