18 Ekim 2012 Perşembe

Atilla Taş Mı? Doğuş Mu? Hilal Cebeci Mi? Çok Kararsızım!


Bu aralar enteresan şeyler oluyor. Ben bu üçlünün yeni marifetlerini dinledikçe hiç de öyle sandığım kadar yaratıcı ve cesur olmadığıma karar verdim...

Senelerin "Tonight" şarkısını "Naptın Gari Looo" yapan Doğuş... Atilla Taş'ın "Yamyam Style'ı...." Ve en fenası da gençlik yıllarımın grubu Metallica'nın efsane parçası "Nothing Else Matters" şarkısının Hilal Cebeci versiyonu...

Tüm astrologlar 2012'nin sonuna doğru herşeyin köklü değişimler yaşayacağını söylerken bunları mı kast etmişti acaba?

Ben korkmaya başladım bu saçmalıklar silsilesi daha ne kadara kadar devam edecek...? Yoksa siz hala dinlemediniz mi? Size tek cümle ile "çok şey kaybediyorsun dostum!" diyebilirim başka da birşey diyemem ;)

Neyse canım hayatıma kattıkları renkleri küçümseyemicem... En sıkıntıkılı olduğum zamanlarda "Naptın Gari Loo'yu" dinleyip ayrı bir dünyada yolculuğa başlıyorum ya işte o an herşeye değer ;)

Değişik işler bunlar... Lafı uzatamıcam üzgünüm... En kısa zamanda size güzel geri dönüşlerle geleceğim inşallah.

İyi haberlerimi bekleyin azcık kaldı:)

Adios Amigos...!


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...