11 Ekim 2012 Perşembe

Fashion Week Yalan Oldu!


"Biri baağaaa büyüüü yaptııııı" diye bağırasım var yemin ederim. Boğazım şiş, klavyeye basarken bile yoruluyorum, üşüyorum ve evdeyim...

Herkesler de Fashion Week'den fotolar paylaşıyor. Bende onlara cevap veriyorum. Evet, belki orada değilim ama benim de çok sevimli bir kocam var işte bana böyle tabaklar hazırlıyor :)


Bu sene gitmeye çok kararlıydım ve de gitmem için herşey hazırdı bu seferde hastalık beni benden aldı. Bende olan biteni blogger arkadaşların sayfalarından takip ediyorum...

İşe bile gidemeden evde oturmanın ağır psikolojisi ile az sonra uyuyacağım ve yarın silkelenip kendime gelmek için dua edeceğim... Neyse bu meyve tabağı az da olsa beni kendime getirdi zaten :)


Ayrıca evet! Sadece bunları yazmak için buradayım ne var??? Öff neyse en kestirmeden daha eğlenceli bir halde sizinle olmaya söz veriyorum...

Şimdilik bashh bashhh...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...