7 Ekim 2012 Pazar

Fazlalıkları Atıyormuşum!


 Bu haftalık burç yorumlarında yay burcunun hayatındaki tüm fazlalıklarından kurtulduğu söyleniyordu... Acaba kilolarda buna dahil olur mu? Olursa Alllaahhh derimmm çığlık atarım... Neyse gereksiz insan fazlalıklarından kurtulalım o da yeter...

Bu aralar pek keyifli değilim o yüzden mi yoksa yoğunluktan mıdır nedir her akşam bilgisayarın başına onu şunu bunu yazarım diyip oturup ekrana bir bitki gibi bakıp bakıp kapatıyorum. Bu akşamda öyle yapacaktım ki dedim ki sıkıcı olsa da yaz bişiler gitsin. Dök içini rahatla dedim J

Veeee bugün çocukluk arkadaşımın bebek beklediği haberini aldım muazzam keyiflendim diyebilirim. Kendimi teyze ilan ettim bile J Enfes bir sabah kahvaltısı eşliğinde bu güzel haber çok iyi gitti vallahi. Çok sevdiğimiz iki arkadaşımız bizdeydi...


Burası da benim yeni ofis odamın manzarası... Artık full time çalışan bir insanım... Size bol bol metrobüs macerası yazazacağım gibi görünüyor haberiniz ola ;)


Hayatımda 1 hafta da çok sayıda gelişme oldu, ama hiç biri yok gibi, olmamış gibi, yaşamamışım gibi... Neden böyle hissettiğim ile ilgili hiç birşey anlamıyorum. Neyse gireceğim ve girmek istediğim bir dolu yeni havadis var kendim dışımda onları da sırayla eğer ilham perilerim geri dönerse sizlerle paylaşacağım. Bu seferlik bu post bu kadar oluversin... J Bu ruh halim yarın Pazartesi olduğu için de bir bunalıma girmiş olabilir tabii. Artık full çalışan ve aynı zamanda 3,5 aylık evli biri olarak bu değişiklikleri hazmetme çabası bünyede az biraz hasara yol açtı galiba J Neyyyyyy-seeeee!

Şimdilik benden size bol bol love love love diyorummm J


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...