3 Mayıs 2013 Cuma

Justin Bieber Hayranlığı Nedir?

Geçen gün konser vermek için Türkiye'ye gelen Justin çocuğumuzun Türkiye'deki hayran kitlesini ve profilini görünce şaşıran bir tek ben miyim yaw?


Sorun bende mi? Çok mu yaşlandım yoksa? Bu 12-13 yaşındaki yavrucakların çığlık çığlığa olan hali nedir?

Bu normal mi? Normalse bana niye anormal geliyor? Sadece bana anormal geliyorsa anormal olan ben miyim?

Allah'ım kaç gündür yaşadığım kaosun içinden çıkamıyorum kafam karıştı yahu! 900 TL vererek bilet alıp çılgınlar gibi bağırıp çağıran "çocuklar" Kusura bakmasın kimse... Evet, çocuklar!

Ana haberlerde "genç kızlar Justin Bieber için konser alanında şöyle yaptı böyle yaptı" filan diye lanse ediyorlarda nedense benim ekranda gördüğüm "genç kızlar" olsa olsa 12 yaşında ilkokuldan yeni çıkmış çocukkkk çocukkkkk!

"Bizde allahın kuluyuz, çocuk değiliz bizde insanız" diye bağıran, ağlayan kendini perişan eden çocuğumuzun ailesi bence kızını kolundan tutup doooğrruuuuu pedogoga götürmeli.

Bu kadar saplantılı halde olan hayranlık hele de bu yaşta bana sadece korku ve endişe veriyor...Tarkan için de ayılıp bayılanlar oluyordu zamanında ama bu kadarını hatırlamıyorum yaw!

Evlerden ırak bir durum!

Bir de Justin de Justin olsa! 

Bende o yaşlardayken Bon Jovi hayranıydım... Ama benim hayranlığım tüm albümlerini ezbere bilmek, odamı posterleri ile süslemek dışına çıkmazdı... 

Düşünüyorum o dönemde Bon Jovi konsere gelseydi de ben böyle bağırıp çağırarak kendimi parçalasaydım annemle babam "allahım bu kız delirdi, şizofrene bağladı diyerek beni nerelere götürür neler yapardı tahayyül edemiyorum!

Tek fark bu kız çocuklarına bu Justin oğlumuzun yaşının yakın olması galiba... Ulaşılabilir mi görmek nedir ben anlamadım...

Ama bence bu durum pek normal değil veya bu tip tabloları Türkiye'de görmeye pek alışık değiliz...

Ya da ben çok yaşlandım. Belki de en iyisini onlar yapıyor. Bilemedim. Dedim ya çok kaos yaşıyorum. Yorumsuz olarak öyleee bakakaldığım ender olaylardan biriydi bu... :)

Allah akıl fikir versin, çocuklarımızı korusun. 

Ne diyim? :)

Gözde


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...