28 Şubat 2013 Perşembe

Boat Show 2013!

Ben daha dün gibi yazmışken üzerinden nasıl 15 gün geçiyor hiç anlamıyorum... Bana 24 saat 7 gün yetmiyor... Sırf bu yüzden psikoloğa gidebilirim. Zaman planlamam "otur, sıfır!"

Bu 15 günü anlatmaya kalkmayacağım korkmayın... Sadece bu haftasonumu anlatsam yeter miiiii acabaaaaaaa :) Reklamlardaki o solucan aynı ben! Her şeye full şüpheci tavır!


 Neyse geçtiğimiz hafta sonu Boat Show 2013'e gittim. Bu fuara ne zaman gitsem dudaklarım uçuklamış, hayattan soğumuş, ben yaşıyorsam bu teknelere binenler napıyor ki diye diye ayrılıyorum oradan!
Ve tabii yine çok farklı olmadı... 

Her bir diğer salona doğru ilerlediğimde daha büyük, daha büyük ve en büyük tekneleri (vapur - gemi - donanma filan ne dersen uyar!) gördüm yine... 

İşte Boat Show 2013'de benim bayıldıklarım...

Tekneden oturma grubu... Oldukça yaratıcıydı!



Alabilmem hayal değil ama sadece biraz zamana ihtiyaç olan şey :)



Bu pembe minik ve büyük ihtimal maket yelkenli ile çoook uzaklara gitmenin hayalini kurdum... Artık napıcan olsun da maketten olsun, napalım!

Bu minyatür tekne ise balığa çıkmakla uğraşmak istemeyen kalantor amcalar için uzaktan kumandalı balık tutucu...  Nasıl ama? Hacı yatmaz gibi ayrıca, batma tehlikesi %0!

Bu ise tek favorim!


Nefret ettiklerimden bir anda uzaklaşabilmek için hayal ettiğimden bile daha konforlu...


Bu bol aksesuarlı stand ise beni benden aldı... Burayı gezerken ve her gördüğüme verdiğim abuk tepkiler denizci bir babanın kızı olduğumu her halimden belli ediyordu eminim...!


Ee tabi tekne alamadığıma göre bende kurumuş kalmış çakma kaptan mobidik ile fotoğraf çektireyim dedim. Hepimizin içinde bu kurumuş kalmışlıktan var aslında dimi? Ne garip!

 
Neyse güzel ve bol iç çekişli bir gündü anlayacağınız... 
Ali Kocatepe'nin Hey Gidi Dünya Hey adlı eserini söyleye söyleye uzaklaştık oradan ;)

Elbet bir gün mutluluktan yana alırız payımızı
Doğruluktan hiç şaşma
Dey dey dibi dibi dey dey
Eden bulur üzülme

Hey gidi dünya heyyyyyyy!

Gözde



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...