31 Ağustos 2012 Cuma

Ve İlk Post İle Merhaba...!


Şimdi bu ilk post ve ne olur ne olmaz bilemediğim için biraz korkak, biraz gergin ve de biraz endişeliyim :) Ama içinde bulunduğum heyecan ile karışık buhran psikolojisini bir kenara bırakıp hayalime kavuştuğum için çok mutlu olduğumu dile getirmek istiyorum izninizle:)

Şimdi ilk girizgahı öyle ya da böyle yaptığıma göre artık serbest atış bölgesine geçebilirim...

Bu benim ilk blog deneyimim değil aslında. Bundan 3 yıl önce bir de www.trendeko.com'u büyük bir heyecanla açmıştık. (Eşimle) Ama o kadar profesyonel bir iş haline dönüştü ki kendi içimde yaşadıklarımı yazacağım yerden çok bir haber portalına dönüştü... Hea ama orası benim ilk göz ağrım, onun yerini hiçbirşey tutamaz o ayrı! Ama artık hareket ve bereketin hiç bitmek bilmediği hayatımı kendi kendime yaşamaktan pek sıkıldım... Ne facebook ne twitter beni tatmin etmez hale geldi ve lisede tuttuğum günlük edasında bir yer yapmaya karar verdim...

Burada bazen gezdiğim tozduğum yerler, bazen yaptığım saçmalıklar ve bazen edindiğim yerli yersiz deneyimlerimi sizlerle paylaşmak arzusu içindeyim efendim...

Beni takip eder, yanımda olur ve beni hiç bırakmazsanız ömrüm boyunca size müteşekkir olacağım...

Hakkımda kısmında da yazdığım gibi karışık bir salatadan daha da karışık bir karakteri bu bünyede yaşatıyorum. Yeni evli ( tam tamına 2,5 aylık ), yeni hayatına alışma sürecinde, 26 yaşında, mutlu denebilecek çocukluğunun yaz tatillerini anneannesinde ve Ege'nin bir kasabasında geçirmiş, tek sevdiği iş olan yazmak yazmak yazmak dışında da ara sıra başka işlere bulaşan,  "azcık sıksam bir halt olurum sanki, hatta uslu bir çocuk olursam şirinleri bile görebilirim! kıvamında biriyim işte... 

Fazla söze hacet yok, zamanla siz bana ben size derken geçinip gideriz evelallah....

Haydi o zaman! Çalsın davullar, başlasın düğün halayı... Tey tey de tey teyyyyyyy ;))


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...